Trochę o mnie i blogu

Cześć tu Piotrek.


Z wykształcenia - inżynier. Może właśnie to spowodowało, że w logo umieściłem koła zębate? 


Chociaż mogło to również mieć związek z moim pierwszym poważnym zadaniem zawodowym. 


I NIE - nie była to sprzedaż tych kół, tylko produkcja. Tyle o kołach, teraz trochę o mnie ;)


Na co dzień zawodowo zajmuję się sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Praca z drugim człowiekiem w środowisku biznesowym jest dla mnie prawdziwym wyzwaniem. Jest również dla mnie obszarem wymagającym ciągłego rozwoju. 


Ze sprzedażą, o której w dużej mierze będziesz mógł/mogła (oraz związanymi z nią zagadnieniami) tutaj przeczytać, spotykamy się każdego dnia. Wszystkie firmy na świecie (niezależenie od wielkości), żeby istnieć, muszą sprzedawać swoje produkty - sama produkcja nie wystarczy.


A my? My wszyscy jesteśmy sprzedawcami, czy tego chcemy - czy nie. Sprzedajemy bardziej lub mniej świadomie. Możemy to, tylko różnie interpretować. Osobiście zachęcam do dobrej sprzedaży -opartej na etycznych praktykach, pozwalających budować zaufanie i długie współprace. 


Tak więc, na moim blogu nie przeczytasz  o tym, jak zostać "guru", "mistrzem", "ninją", "przyczajonym tygrysem" czy "ukrytym smokiem" sprzedaży. A ja sam nie jestem żadnym "kołczem", który pokaże Ci tutaj 100 sposobów na niezawodne techniki sprzedaży, które zawsze działają - nawet, wtedy kiedy śpisz


Za to bardzo chętnie pokażę Ci dobrą stronę sprzedaży oraz mam nadzieje przekonam do tego, że bycie sprzedawcą to nic strasznego. Liczę również na to, że dzięki temu Ty lub Twój biznes pozytywnie na tym skorzystacie



Dlaczego warto czytać ten blog?



Praca w kontakcie z drugim człowiekiem wymaga wielu umiejętności i wiedzy (niezależenie od tego, czy coś mu się chce sprzedać, czy nie). Chciałbym z każdym, kto zdecyduje się przeczytać chociaż jeden mój artykuł podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, jakie zdobyłem w tym zakresie.

Blog dedykuję nie tylko specjalistom i pracownikom działów sprzedaży. Znajdziesz tutaj również sprawdzone porady na temat tego, gdzie i jak dobrze sprzedać np. niepotrzebne rzeczy, mieszkanie, swoje rękodzieło i wiele innych.


Tworząc ten blog, chciałbym również stworzyć miejsce dla praktyków sprzedaży. Miejsce, w którym będzie możliwa wymiana doświadczeń.




Dlaczego to robię?



Możesz zastanawiać się po co, piszę ten blog i dlaczego poświęcam na to swój prywatny czas. Powodów jest kilka:

1. Realizuję się dzięki temu i rozwijam.

2. Chcę dzięki włożonej pracy w blog podzielić się swoją wiedzą. 
3. Skorzystać z cennych rad innych praktyków i dowiedzieć się więcej.
4. Chciałbym zmienić sposób, w jaki patrzy się na pracę w sprzedaży w naszym kraju.
5. Bo uważam, że każdy z nas jest sprzedawcą i możemy się od siebie dużo nauczyć.


Podsumowując 


Można powiedzieć, że blog piszę głównie dla siebie - mimo wszystko chciałbym, żeby był czytany również przez inne osoby 👍 


Dzielę się tym co, wiem za darmo - myślę, że możesz na tym skorzystać. Wystarczy, że poświęcisz trochę swojego czasu.


Jeżeli cokolwiek, co przeczytasz na tym blogu, przyda Ci się w życiu (prywatnym lub zawodowym) - KONIECZNIE mnie o tym poinformuj lub po prostu napisz komentarz - będę o nie prosił jeszcze nie raz ;D


😊WOW! Zaszedłeś bardzo daleko – Bardzo dziękuję, że czytasz! 

Korzystając z tej okazji, chciałem Cię poprosić o wyrozumiałość. Nie jestem nieomylny. Na moim blogu nie nie ma, wytycznych do tego, jak należy żyć, jak pracować, co robić, a czego nie. W swoim życiu podejmuję różne decyzje. Czasami dobre, a czasami złe. Wyciągam z nich wnioski i staram się, być lepszy we wszystkim, co robię. 


Opisuję na tym blogu różne zagadnienia na podstawie swojego doświadczenia. Czerpię wiedzę z różnych źródeł i ciągle się uczę. Wszystko, co tutaj
 przeczytasz, piszę własnoręcznie. Nie korzystam z pracy profesjonalnych copywriterów

Jestem wdzięczny za wszelkie uwagi do mojej pracy oraz uszanowanie moich praw autorskich.

Mam prośbę do Ciebie na koniec: udostępnij mój wpis w swoich mediach społecznościowych, poleć ten blog znajomym i współpracownikom. 


I pamiętaj zostawić komentarz - czytam każdy :-)



Dziękuję, że dotarłeś/dotarłaś do końca tej strony. 






Jeżeli nie chcesz, przegapić żadnego artykułu zostań czytelnikiem:



Zostaję czytelnikiem Twojego bloga!




Życzę Ci dalszej owocnej lektury!




Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia